ÄSK!

Idag ser jag fram emot att se fotboll. Det är Älgarås som spelar och de spelar här så då ska det självklart ses.
Förra gången de mötte detta lag som de ska möta nu så förlorade de med 11-1 eller nåt. Jag minns inte exakt. Men enligt Orhan har de sämre förutsättningar nu. hahah XD
Pia ska också dyka upp där. Så blir matchen alldeles för sorglig har jag i alla fall henne att roa mig med! :)
Ikväll dyker också lite släkt upp här som passerar. Kan ju också bli trevlig. Dagen blir i alla fall inte helt normal... vilket jag tycker bra.

Frågan är bara vad jag ska göra tills ikväll! Kanske se en film. Tyckte jag hade alladeles för lite tid till att slappa igår. Ränna runt hela tiden. På natten fick jag fullt upp med datorn som hade drabbats av något fruktansvärt. Jag kan ju inget. Men jag körde på och fick lite support från Orhan tills han somnade och lämnade mig åt sitt öde. Trots att jag skickade säkert 5 sms och ringde vaknade han inte!!!! haha Den funkar i alla fall normalt nu. Så jag verkar ha lyckats. Blir alltid lite nervös när den här datorn krånglar. Den är ju inte precis min egen och allting står på ett annat språk som jag bara behärskar ytterst ytterst lite av!!! XD
Nej.. Idag får bli en vilardag. Tills ikväll!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0