Djurvakt!

Nu sitter jag i frammande hus och ar djurvakt. Gillar skarpt att vara hemifran! Att inte bo med familjen ar stralande. Dock saknas ju Tamar men jag tror inte hon skulle njuta av sallskapet.
Lat henne dock traffa Rocky, katten, men det blev ingen storre vanskap! XD
Just nu ligger de alla och smasover. Jag finner dem mycket sota. Skulle trivas bra i ett eget stort gang djur. Forutom allt har! XD haha... Men... jag gillar dem skarpt!

Har njutit av ensamheten pa olika satt. Jag har bra med tid kvar att njuta av ocksa! Ska strax satta igang och gora middag som jag sedan ska bjuda Orhan pa nar han kommer forbi! :) Ska bli mysigt!

Ar nog mest kattmanniska. Diggar den nya bebisen mest!

Kram
Det ar varmt idag ocksa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0