Plötsligt kom hösten!

Satt och frös med Pia medan småknotten åt upp oss. Hemska saker. Vart tog sommaren vägen? Förstår inte hur den kan tvärsluta sådär bara. Ska det inte finns någon sorts övergång!?
Matchen slutade 6-1. Orhan gjorde målet! ;) hehe... Deras enda mål. Men det är bättre än förra gången de mötte laget då de förlorade med 6-0 om jag nu minns rätt!
Det var kul att sitta där med Pia och kommentera spelarna! :P Planera och fundera!
Fick låna resten av Harry Potter böckerna också. Så snart ska jag väl ha läst ut dem! ;)
Har suttit och druckit te med släkten nu och småpratat! :) Trevligt... Nu känner jag dock för att dra mig undan. Läsa eller nåt...
I morgon ska jag upp i ottan för att vara chaufför. Spännande det! :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0