Slappardag och byxprovning! ;)

Har just provat lite olika kläder, mest byxor, då pappa gör en urrensning av kläder. Många tuffa byxor. Jag tycker om lite trasigt. Ihoplagat och konstiga ränder. Ett par byxor blev jag helt förälskad i. De satt som en smäck. För även om pappa var oerhört smal på den tiden så satt de bra på mig. ;)
Men då var kedjan trasig. O tyget var för tunt för att laga.

Men ett par randiga tog jag. Som han gjort med mamma när de var nykära! ;) hehe
De andra satt bra men var antingen så trasiga att de knappt höll ihop eller visade halva rumpan.
När jag var uppe hos min moster tog jag också två par byxor så nu har jag lite! ;)
Idag har jag bara läst. Har lånat Harry Potter böckerna av Pia och plöjt. Varenda tråkig stund åker de fram. Och jag gör faktiskt inte mycket annat än läser! Lär väl hinna igenom alla böcker innan sommarlovet är slut i alla fall! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Älskar kläder med en historia bakom. Idag när jag var i mariestad kom jag att tänka på att det inte är riktigt samma känsla med nya som med gamla kläder. Funderar skarpt på att börja sy om lite gamla paltor vi har gömt undan :P

2011-08-08 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0