Sminkad...

Sminkade mig idag. Tänkte att jag skulle göra en ny bild här uppe. Eftersom jag inte längre är rödhårig!! Utan blong med lugg.
Men efter några meningslösa försök gav jag upp. Första bilden fick jag faktiskt hjälp med att få till storleken på. Jag bestämde hur den skulle se ut ungefär. Sen fixade en kompis till bilden.
Andra bilden minns jag inte hur jag gjorde. haha XD
Men det är lite halvtrist. Det är inte min grej att göra såna sorters bilder. Sitter någon där ute som vill hjälpa?
Hur som helst. Här kommer lite smakprover på min sminkning idag! haha.. helt oredigerat! ;) (För ovanlighetens skull!)
Sen ska jag diska och laga mat.
Phu...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0