Studera igen?

Hemma igen. Var pa arbetsformedlingen idag som foreslog att jag skulle lasa! Pa deras lilla kurs. Jag tyckte att det kunde ju vara kul tills hon sa att det skulle starta pa Mandag. JAG HINNER JU INTE ENS TANKA OM DET AR RATT?!
Sa kan det ga!
Men jag skulle pa Mandag bara aka och kolla, se vad jag tyckte tillsammans med 4 andra som var i samma situation. Nog kan jag tvinga mig till det.
Kursen verkade dock besta av det jag redan har last. Service: Skyltning och forsaljning. Men man kanske kan lara sig lite mer. Plus att min handledare pastod att alla som gatt kursen innan fatt jobb.
Dock brukar det ju lata sa. Possitivs och forhoppningsfullt. Nar man startar pa ny kula med att soka jobb.
Utbildning avslutades med praktik 7 veckor. Och hjalp att fa praktik ar inget jag tackar nej till.
Nagat att gora... plus utbildning i hotell, telefonforsaljare och na mer. Kanske jag ar som gjord for bartender!
Annars har det regnat idag. Hann vara ute pa morgonen med hundarna men efter det. Regn regn regn... Pa logmotena likadant. Hemska saker. Satt och fros och onskade mig hem. Hade somnat precis innan vi skulle ivag och Orhan tvingade mig upp! Jag var fruktansvart trott!!!
Nu ska jag utnyttja datorn sista dagen. Gora na nyttigt innan Orhan far den igen! :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0