Svårt att somna, lätt att vakna?

Sådär ja... trots att jag somnade assent. (efter en promenad genom byn, en film och två kapitel i Harry Potter, några jobbiga tankar och par rörelser p.g.a. värmen.) Så vaknade jag i god tid. Eller vid nio. Men för mig räknas det som ganska normalt! Hade alarm då och upptäckte när jag tog mobilen att jag hade före klockan sju fått ett sms. Läste, svarade och var vaken.
Fanastiskt. Men jag lär väl vara trött ikväll. Bra det kanske. Att somna gott. I morgon behöver jag inte oroa mig för att vakna sent eftersom en av hundarna inte riktigt kan hålla tätt på morgonen. (fick jag erfara sist!)
Strax ska jag iväg dit och fara med till Mariestad för bilköp. Sedan köra tillbaka den gamla bilen och hundarna! :) Sedan är jag ensam i ett annat hem!
Ska bli skönt...
Kram
(ska försöka ta lite fler bilder denna gång eftersom jag lyckats fixa kameran, Med min "ömma" vård. Som vanligt började den få svårt att fokusera... Brukar hända. Men en liten klapp brukar fixa biffen tills nästa år!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0