Frisören

Märkligt suddig bild?!

Nyduschad. Sitter i bara långlinne och njuter av värmen från fläkten och tystnaden. (Förutom de ljud som kommer från barn som skriker, hundar som skäller eller skriker då någon skrämmer dem, lite romani dunka dunka då och då och en och annan bil som tutar då de kör i 140 och barnen leker på gatan!)
Fick för första gången också fixa håret ifrån start. OCH DET VAR OMÖJLIGT. Jag menar. allt är uppklippt. vad är lugg? Vars börjar benan? Hur ska jag få håret fluffigt?
Tuperade håret. Men fick som inte tag i lika långa hårtesar! Kammade luggen fram och tillbaka. Blev så frustrerad så jag typ började grina. (typiskt mig!)
Då kommer min man. Kramar mig och fixar håret på mig. Då blev jag så här fin. (erkänner att jag ruffsade till det lite granna bara.) Men, en ny frisyr.
Älskar min frisör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0