God morgon!

klockan sju vaknade jag i morse. Som vanligt av Orhan. Idag för att han skulle snyta sig och sen hämta datorn, byta plats med mig osv. Så ja... till slut kunde jag inte ens försöka somna om. klarvaken så att säga. Har sovit rätt länge så det är väl rätt och riktigt.
Ändå är det hårt att gå upp. Kylan i rummet gör sitt. Avståndet till toan. Det feta håret och ingen frukost att sitta och muttra vid. Samtidigt som jag blir sjuk av att bara ligga och vänta på vad?
Gick upp halv åtta. Skuttade ner till toaletten och huttrade. Tvättade händerna medan jag tittade över Janjevo. Rusade upp igen. Bytte om. Och satte mig här. :P Väntar på att klockan ska bli typ 10 så vi kan gå ner. Dricka ett glas (mugg för mig bara för att ORhan lyckades yttra att I Sverige dricker jag flera muggar om dagen!) te och tugga på några kex. :P
Idag ska jag duscha också. Så då blir det till att värma vatten och fixa ordning för det! :P
Idag blir det gulash också! ;)
Dagen känns plötsligt bra. Bara man får på sig kläderna och gör något. :D
Kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Håller helt med. Gäller att få kläderna på sig bara :-)

2011-12-20 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0