Gullig?

Korthårig.
Det kostade hela 5 Euro att få en kort gullig tantfrisyr! Haha.. jag gav dem fria händer och det tog en lång stund innan de ens vågade fatta det. Hela fem frisörer fick jag som tittade på bilder och frågade mig massa frågor på albanska. Jag sa på engelska. Som Orhan översatte till en annan man som var med oss på romani. Som han sedan översatte till albanska åt dem! haha...
De fem frisörerna bläddrade runt och hittade en bild på en kvinna med sidbena och hår som låg efter halsen. En ganska tråkig frisyr. haha men jag sa ja ja ja...

De klippte. Mitt hår förvann. Ännu en decimeter?!
Först borstade två av tjejerna håret. Sedan kom en annan och klippte. Och efter det fluffade en annan medan en annan höll i håret. Jag kände mig mest pinsam och dum.
Resultatet blev en gullig frisyr. Kändes som jag kom från 60 talet! XD
Ska se vad jag kan göra av det hela i morgon. Jag kan då inte leka med håret längre i alla fall. Det är så uppklippt och kort! haha...
Hoppas det växer ut.
Om jag får önska en sak. Är det att mitt långa blonda hår som jag hade under gymnasiet växer ut igen... snart...

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, vilken förändring! Jag har nog aldrig sett dig i axellångt hår. Looking good, Petra :D

2011-12-16 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0