Ingen sol.

Idag vaknade jag av att Orhan sjöng. Trodde ett tag att han låg och bad. Eller pratade för sig själv. Men till slut såg jag att han hade mp3 i öronen och rappade. Oj oj oj... Bra uppväckande hur som helst. Klocan sju.
Min rytm har verligen ändrats. Upp klockan sju-åtta och i säng vid nio-tio. XD Trodde jag aldrig om mig själv.
Nu sitter jag och svettas i rummet tillsammans med hela familjen. Dottern (alltså Orhans kusin) är här med sin rätt nya familj så. Extra mycket folk.
Bredvid mig sitter en liten flicka och tittar på vad jag skriver på svenska. Skönt att hon inte förstår. Skulle finna det lite irriterande med någon som läser allt jag skriver och gör. haha
En slapp dag idag. Får se om vi bestiger berget efter. Men troligen inte när det är besök här! :P Plus att solen försvann nu på förmiddagen! Sånt är livet. Hoppas det inte blir dåligt väder i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0