Julafton!

Har inte skrivit har pa lange nu. Men har inte samma tillgang till internet. Plus att mycket hander.
Vill beratta men haha nu orkar jag inte. Har gatt och blivit sjuk. Klantigt. Feber och vark i ryggen. (Njurarna kanske)
Har ju inte ratt till samma vard har eftersom jag ar utanfor Eu. Det kostar extra. Men fick en privat doktor som var van till slakten att kolla mig gratis haha...
Julen har firades inte! haha eller det dok upp en julgran och en liten kusin var plotsligt kladd som en tomte. MEn inte mer an sa. Ar ju ett muslimsk land vill jag pasta da storsta delen har ar albaner.
Plus att samhallet vi ar i nu ar helt albanskt. Ser mer albanska flaggor an Kosovo... haha
Till lunch har blev det marikli och till middag fyllda starka paprikor, ungsgrillade kalkonfile. Tava med kalkon och ris. (var aven med och bevittnade slakten pa de sma faglarna dagen innan haha)
Stekt paprika och Sudzuk! Var gott men visst saknade jag julbordet. Nu far jag vanta ett ar pa det haha... Men da kanske tillsammans med Orhan. <3
Pa morgonen nar vi vaknade bytte jag och Orhan julklappar med varandra. Jag fick ett inramat foto fran brollopet! Fint...
Hade aven en vit jul. Unikt ha... men jag ar lite mer i bergen nu sa... kan bero pa det. Vi ar ju i ett annat stalle an tidigare. Hos Orhans slakt pa mammans sida.
Nu ska jag snart ga och lagga mig igen. Har ont i hela kroppen och ar trott. Ska bara dricka ett te jag fick av doktorn haha...
Ska se om jag lyckas ta lite bilder har. Sa far ni se och hora mer sen!
God jul och Gott nytt ar!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch vad jobbigt, krya på dig! Men lyckost som fick en vit jul. På min födelsedag hade vi ca 10 cm snö, men det försvann den tjugotredje.. Det blev ju jul i alla fall, men det är inte riktigt samma mysiga känsla när man tittar ut och det lika gärna kunde vara vår :/

Gott nytt år!

2011-12-26 @ 21:32:48
Postat av: anna

Jag tycker det är häftigt att du vågar dig till en läkare som är "van till slakten". Låg han på om att få operera?

2011-12-30 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0