Nu är det nära...

Sitter nu själv och svarar på samma frågor som Orhan fick svara på. Ansökan är betald och skickad. Bara mina svar som saknas innan de ska börja kolla om det blir ett uppehållstillstånd.
Vi ska hur som helst fira ikväll. Med choklad och cola haha XD
Orhan är ute ur huset så jag sitter själv med dessa frågor. Men ofta jag spontant kan mina svärföräldrar och svärsyskons födelsedagar i huvudet sådär bara. Är det normalt? får han avslag om jag inte kan?
Tänker förbrilt. Det finns inom mig. Det gör det...
Får jag ringa en vän?

Kommentarer
Postat av: anna

Viktigast är att vara ärlig. Ansökan sker nu under dessa omständigheter, sen kommer ni ju att gifta er och du skaffar jobb och lägenhet - då ändras ju omsständigheterna till det bättre.

2011-12-21 @ 22:20:34
Postat av: Bibbi

Klart du får :-) De finns ju nära dig.....

Säger som mamma Anna. Bara var ärlig men strategisk så går det bra. Ni har ju varit tillsammans så länge här i Sverige och vi är många som vet vad ni betyder för varandra. Stor varm God Jul kram till er och lycka till. Gud välsigne er i Kosovo!!! <3

2011-12-22 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0