Orättvisor

Idag vaknade Orhan runt sex-halv sju skulle jag tro och började springa runt. Jag vaknade sju! Vid åtta började tristessen komma och jag började längta lite smått efter en kopp turkiskt kaffe med mjölk eller ett glas sött ryskt te. :) Sitta i värmen och lyssna på romani-snack. Men tji fick jag. Orhan har lovat familjen att vi inte ska komma ner så tidigt längre. Om de känner för att sova länge eller vara ensamma så ska de få de. Är väl bra det. Men varför vaknade jag så tidigt just idag då???
orhan föreslog.
"Skriv i din blogg!"
"Om vadå? Att jag är vaken?"
"Om vad du gjorde igår?!"
"Det gjorde jag ju igår!!!"
"Aha..."
"..."
"Skriv om korruptionen här då?"
"Kanske det..."
Så nu kommer strax ett faktiskt ovanligt seriöst inlägg där jag ska skriva upp alla orättvisor jag sett här. Kanske inte just korruption.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0