Snart är det klart.

Sitter vid datorn och är osocial med Orhan. Han har påbörjat ansökan till Sverige lite smått och jag har för mig att migrationsverket inte ville jag skulle vara med och hjälpa till/se på. Så jag sitter helt enkelt bredvid och ser inget. Hör bara Orhans suckar och hjälper till att översätta ett och annat engelskt ord. Får använda släkten här som vittnen haha.. ni också!!!! haha...
Det är spännande nu. Idag fick han sitt pass. Jag har bett om mitt familjebevis, att få det hitskickat av skatteverket. Så ska gå till posten i morgon och se om det väntar ett fax på mig där! :P
Bara svara på frågor och vänta. Hoppas vi inget missat. Vi måste ju självklart fixa fram lite bevis och grejer också på att vi är ett par. Men jag tycker då bloggen är ett storslaget bevis på att vi har varit tillsammans ganska länge. För att inte tala om hur mycket bilder jag har. Plus biljetterna nu och ett annat mess. :P
Jag är inte orolig. Det ska gå bra. Jag är mest exhalterad på hur kul det ska bli att leva med Orhan! :D Börja starta mitt eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0