spelkväll

Komage...
Jag provar de mesta. Jag gillar de mesta. Tror jag. Men inälvor är svårt. Visst leverpastej. Gott... men att se bitarna. känna konsistensen. Lukten. Nej... jag är inte van och vågar inte ens prova. Mesigt ändå!
Hur som helst. Åt en rejäl macka i morse med sudzuk. sedan fick jag tvinga i mig lite lunch. stekt korv. Så jag står mig nog nu på den sås med nybakt bröd jag åt. haha... sonen i familjen höll helt med mig då han inte åt det heller! :P
Ikväll ska grabbarna här ha spelkväll. (dottern med familj är på besök för nyår) Nog för att jag kan joina också. Men jag blir bara irriterad av att göra saker jag absolut inte kan. Göra mig till åtlöje. Det irriterar mig. Jag är nog en dålig förlorare men det är inte det. att förlora bara för att jag inte kan. Det är löjligt. Om jag får ge en god match. OK!
Sitter bredvid och kollar på ibland. Kanske kan titta på simpsons. Tills de somnar... haha... så jag också kan slappna av.
vaknade ju rätt tidigt idag vilket jag inte gjort i de andra ställen vi varit på nu! haha... XD Kanske är luften i Janjevo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0