Väntar på lunch

Sitter och väntar på lunch. Vi äter tidigt idag.
Jag hänger på och äter som dem. Man ska ta seden dit man kommer. Så kaffe eller te till frukost. Rejäl lunch runt 12-13. Och sen en rejäl middag runt 19-20. :) Och jag erkänner. Inga problem med det. jag går inte hungrig :P
OK, jag saknar mysstunder på kvällen. Te, macka och en film. Men... värdsliga saker. Det är säkert bra att sakna. :)
Idag blir det hamburgare till lunch. De bakar bröd och grillar hamburgare nå våldsamt. Många blir det. Det luktar gott här. :)
Vi sitter alla vid varsin dator. Tvn står på. Någon serbisk serie. Ser ut att handla om bönder XD
Några ligger och halvsover i soffan. Det är bara frun och mannen som är igång. haha. det är en slapp dag.
Solen som sken så våldsamt i morse är borta. Från mosken kommer sång om bön och den ortodoxa kyrkan försöker överösta det med sin klockor!
Jag är trött.... Och hungrig. Drömde om palt och pannkakor i morse! haha


Kommentarer
Postat av: anna

Ojdå, det var nära att jag gjorde palt idag, men Ulrika åt ju blodpudding till lunch så det var ju inte helt fräckt! Jag satsar på nästa helg istället.

2011-12-10 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0