10 sista frågorna!




21.
Are you jealous of anyone? Njae... Det vet jag inte. Kanske av de som har Många vänner! :) Och de som hittar jobb utan att anstränga sig. De som inte behöver bo hemma hos päronen! hahaha XD
 Näe. Trams. Ja e inte avundsjuk! Mitt liv e mitt liv. Och jag har allt!!! 

 

22. Is anyone jealous of you? Inte vad jag vet?! Ingen som yttrat sig om det i alla fall!



23. Name three things that you have on you at all times? Mitt kors i kedja runt halsen, min förlovningsring (från och med nu) och den ringen jag gjorde med min moster! :)



24. What’s your favourite town/city? haha.. secken fråga. Det e väl olika. Jag gillar att visitera stockholm i bland. Bara för att det är stort. Men... i sommras älskade jag Älgarås och var där jämt. (Stad o stad...) Lidköping kan jag sakna ibland. :)

25. When was the last time you wrote a letter to someone on paper and mailed it? Uj.. måste varit till min gamla brevvän Ida. Och det var ju säkert mer än fem år sen? mer!!!

26. Can you change the oil on a car? Det hoppas jag! Kanske att det skulle ta tid eftersom jag aldrig gjort det. Förutom kollat sånt i körskolan!

27. Your first love/big crush: what is the last thing you heard about him/her? Svår fråga. Tycker Orhan känns som min första riktiga kärlek. Kanske har jag varit intresserad förut. Eller ska vi tala om de löjliga förälskelser man hade när man var 8 år?

28. Does anything hurt on your body right now? Just nu!? Perfekt kropp!!! XD 

29.What is your current desktop picture? Har ju bara datorn tillsammans med familjen. Och där har jag nyss valt ut en glad bild där pappa och mamma brottas i farmor och farfars kök. Med farmor i bakgrunden. Som ser allmänt obrydd ut!

30. Have you been burnt by love? Som sagt var. Har inte varit mycket kär. Intresserad.. mest i hemlighet. För sån är jag! XD Men tja.. man kanske kan säga. Ja!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0