2:Varför började jag blogga?!

 Ja varför...
 För... hm 1,5 år sen??? haha... Någon gång under min tid i Lidköping i alla fall.
 Jag satt mest hemma och köpte i början av trean ett bredband! Hade haft dator innan men inget internet.
 Då startade den galna tiden. Vad skulle jag då göra vid datorn. Jag satt mest vid bilddagboken. Tog bilder på varenda löjlig grej som hände hemma och skrev mängder om bilden på min bilddagbok.
 Jag funderade på blogg men det var inte förrän mina klasskompisar tyckte jag skulle starta blogg som jag gjorde det.
 Mina vänner tyckte jag skulle bli känd. Och hur det har gått med det tål att diskuteras. haha Min glansperiod var nog också under Lidköpingstiden. Då jag alltid hade ett fast antal läsare. Och många kommenterade att min blogg var kul och annorkl

 Älskade min blogg. Även om mitt liv var ganska löjligt. Jag kom hem. Åt. Somnade framför tvn. Lekte med Tamar. Drack te. Satt vid datorn.
 Så lyckades jag ändå få ihop evighetslånga inlägg om varenda liten tramsig sak som hände. Att gå och handla te när man var sjuk och ful var ett äventyr.
 Att börja blöda på en butik var en riktig rysare.
 Att bråka med Tamar och bli vänner igen var långa hjärtvärmande historier.
 Och min blogg var megafull.
 Jag längtade hem från skolan för att skriva. När jag gjorde något tänkte jag redan då i skrivarform. Berättade i mitt eget huvud vad som hände.
 Har man ingen annan att berätta för så. Bloggen blev nog som min lilla kamrat som tyckte allt jag gjorde var kul.

 Nu är jag fast i bloggandet. Tycker inte jag har lika mycket att skriva om längre. Men känns ändå som kul att kunna se tillbaka till Lidköping i bloggen. Och kanske i framtiden ett liv med Orhan.
 Jag har då verkligt lagt ut mig på internet. Om det är bra eller dåligt kan man väl diskutera! XD

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0