Dag 4 - Min familj.

Min familj= En pappa, en mamma, en syster och en katt.(Tamar)
Min framtida familj= Orhan och Tamar! :D

Detta var det mest unika och svårskrivna ämne. För vad ska man skriva?
 Min nuvarande familj är som så många andra familjer. Jag har trevlig med dem. Hela familjen är musikintresserad (på olika sätt) då min pappa har studio. Annars roar vi oss med att spela spel. Mamma är den smartaste i familjen och vinner i alla frågesporter. Syrran och jag är mest irriterade på detta.


 Vi är en lat familj. eller avslappnad. Står alltid lite disk och vakar trots att vi har ett system. Vi städar på fredagar. Och självklart när vi får "besök". Då ser vårat hem ovanligt fint ut! Alla lagar mat. Med mer eller mindre entusiasm. Hälften av familjen är arbetslös. Hela familjen är aktiv i kyrkan. 75 procent gillar att åka skridskor. Alla har varit i Barcelona. Hälften är födda i Västerbotten hälften i Norrbotten.

 I våran familj har även funnits... Todd (lillbrorsan) Mirjam (Första katten) Minou (Andra katten) Afrodite (marsvin 1) Indra (marsvin 2) Iris (indras unge) Isak (Indras unge)
 Ja... min familj är min familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0