Dag 9 - Mitt favoritminne.

Vadå omöjligt ämne. Mitt favoritminne. Finns många stunder jag minns. Speciella.
 Övernattningen i skogen med favokusinerna. Vid älven på sommarn. Myyys...
 Dagen jag tog körkort var väl också ganska speciell..Men favorit?
 Från i sommras har jag massa minnen av vad jag gjorde med vännerna i Älgarås.
 När jag fick min först gädda hahah... XD
 När jag och Cecilia och Amelia skulle överleva tre dagar i skogen och vi pratade Taco och andra godsaker när vi låg där... hungriga hahaha XD
 Dagen jag flyttade in i lägenheten i Lidköping. Fast om det var en bra dag? hm...
 När jag köpte Tamar! <3
 När jag svimmade två gånger i rad på en filmkväll. hahaha Kanske?
 När jag träffade Orhan mitt i natten och han kysste mig utan att jag var beredd eller... haha fast det var mest roligt. hahah XD
 
 Kanske att det är mitt favortminne. I alla fall just nu! ;)  Haha... och jag har väl aldrig riktigt berättat hur vi blev ihop.
 " I ett ögonblick " fick ni veta hur vi båda visste om varandras känslor. Men vi var inte ihop då. Eller...

  Hela dagen efter natten då vi hållt varandras händer var hemsk. Jag kunde inte slappna av. Tror jag skrev i min blogg den dagen. Jag skrev att jag var rastlöst. Men inte varför.
 Jag ville träffa Orhan. Tänk om han brukade hålla händer med flickor hur som helst. hahah

Först på natten fick vi kontakt. Och vi beslutade att träffas. Klockan var tre.

 Jag smög ut. 
 Jag var inte alls nervös märkligt nog när jag traskade i mörkret. Funderade på vad som skulle ske. Vad jag skulle säga. Skulle jag bete mig som vanligt. Tänk om han skulle pussa mig. (ja jag tänkte såna pinsamma fnitter-flicka-med-flätor-tankar)
 Vi möttes utanför Lindåsen vid de stora fälten. ;) Han sa inte ett ord till mig. Jag pratade om mörkret och den långa promenaden och hur jag smugit ut. Försökte vara som vanligt.
 Han tog bara mina händer. Han var läskigt allvarlig. Han berättade åter hur han kände och jag förstår nu inte varför jag inte fick ur mig något mer vettigt. Bara. "Jag med... jag med, aha...jag med...ah" 

 Jag är inte så "romantisk".... haha



 "Så vad tror du!?"
Jag var inte alls beredd på denna djupa och väldigt stora fråga.
"Om oss?" sa jag och försökte vara smart.
 Han kollade bort som om jag var dum som en termos och suckade. Men han kollade snabbt tillbaka på mig med ovanligt märklig blick. Blicken landade på min mun. På ett ögonblick. Jag hann inte reagera... Attack!

...

Älskar min Orhan! <3


Kommentarer
Postat av: Cicci

haha, ja käre tid... Jag minns alla galna och långa sms som du skickade under den tiden. Var så fascinerad över vilket liv min käre kusin levde borta i södern. Med massa utsmygningar och vilda kyssar. Ja ojoj... ;) DU är underbar Petra! Kramar

2011-02-25 @ 12:25:26
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men ÅH så gulligt! :D

2011-02-26 @ 10:08:24
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0