En dag med Orhan!

 Jag och Orhan gick upp i ottan som vanligt och tog en friskusprommis. Solen sken och snön gnistrade. Det var runt 10 minus. Jag frös om benen.
 Tamar var med och gjorde en inventarie på hur många hus det fanns i slätte och granskades deras skottning.
Orhan och jag var inte glada över att hon skulle göra det precis idag. Ränna in i varenda trägård några minuter!!!

 Sedan bar det av till Lidköping. Var länge sen jag var där och det kändes lite kul att se allt igen. Vi promenerade runt i centrum och åt asdyr (Jag menar ASDYR för vi missförstod menyn. Ni vill inte veta vad vi slösade) medelmåttig mat. Av någon anledning var jag mätt och fick knappt i mig den.
 Vi skrattade länge åt denna löjliga middag på den iskalla restaurangen!

  Dagen fortsatte med rundtur i skogarna. Titt på mitt gamla hem haha :P Körde runt lite mer och... umgicks allmänt! :)
 Nu sitter jag hemma och funderar på om jag är hungrig igen. Eller inte... 
 Var en mycket trevlig dag med mina käre Orhan (Ett smått firande av våra 6 månader. Äntligen kan man kalla det nåt med år XD...) och jag saknar honom redan. Så otroligt irriterande att behöva skiljas åt ibland!!!!

Kram
(Bilden: Utsikt från lägenheten i Lidköping hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0