"Ensam hemma!"

 Ensam hemma med far till på Onsdag. Ser fram emot veckan. Gillar när det är lite tomt i huset.
 Blir en lugn eftermiddag.. nu när de äntligen åkt! 

 Efter (Den lååånga administrations-)gudstjänsten (Där jag blev vald till justerar utan varning. Mor i far varnade att snart är jag uppe i styrelsen) skulle Orhan komma med hem men fick annat att göra så blev inget med det.
 Äsch tänkte jag... såg ändå fram emot eftermidagen! Pappa skulle få besök av Winterdawn (eller vad bandet heter) för att spela in igen. Så huset skulle ju bli ganska tyst och lugnt förutom de bastoner som går genom studioväggen.
 Laga godmiddag... Pizza kanske! Avnjuta själv med en god bok. (Eftersom pappa inte lär äta förrän sent. Vet inte hur länge de stannar här!) Det är något jag finner otrooooligt skönt och. Ett av livets små glädjeämnen. Göra nåt gott och läsa. Så.. avslappnande eller nåt!

I morgon är det alla hjärtans dag! Märkligt... Plötsligt har man en anledning att bry sig om alla hjärtans dag. En ganska intressant dag! haha
 Förra året var jag på date med Alida och Elin och såg "The valentine's day" på bio. Det var tider det. Mysigt...
 
 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0