Ett inlägg utan större värde!

 Nydushad vid datorn. Tja... Inte mycket att göra idag. Försöker få tiden att gå för vid klockan 3-4 ska jag troligen till Älgarås och hämta min käre! ;)
 (Och köpa en karta ägg åt min mor)
 Det är mitt liv det.

 Tror jag ska göra ett ryck och städa mitt rum. Så det blir rent och fint. I alla fall Tamars toalett som luktar IGEN. Uj vad jag saknar sommaren då Tamar gör allting ute. Men nu. Tss tss... tycker jag byter sand varje dag!
 Men har man katt så har man! (Och jag hade gärna haft fler... hehe)
Hittade den här otroligt adorabla bilden på henne då hon var liten och fick plats i toan.. Ja jag vill ha kattbebisar igen! XD

 


Avslutar med at spontant lägga in den här bilden. Eftersom detta inlägg redan var ganska konstigt och onödigt haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0