Lista...

 Nu ska jag också skriva då och då från en sån här lista. Eftersom alla andra gör det! Eller för att jag tycker det ser kul ut. Man får en anledning att skriva om töntiga saker man vill berätta om. Men som folk inte vill höra om! haha...

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Varför jag började blogga.
Dag 3 - 10 intressanta eller ointressanta saker om mig.
Dag 4 - Min familj.
Dag 5 - Ett ögonblick.
Dag 6 - Det här hade jag på mig i dag.
Dag 7 - Det här får mig att må bra och det här får mig att må dåligt.
Dag 8 - En bild på någon som gör mig lyckligast i världen.
Dag 9 - Mitt favoritminne.
Dag 10 - En person som betyder extra mycket.
Dag 11 - Något jag ser fram emot.
Dag 12 - Vad som gör mig unik.
Dag 13 - En bild av mitt rum.
Dag 14 - Ett minne och en bild från när jag var liten.
Dag 15 - En nytagen bild och en som är 1-2år gammal, jämnför.
Dag 16 - En bild av en plats jag saknar.
Dag 17 - Mina känslor.
Dag 18 - En rädsla.
Dag 19 - min favorit låt.
Dag 20 - En bild jag älskar.
Dag 21 - En bild av något som gör mig glad.
Dag 22 - Någon jag ser upp till.
Dag 23 - 5 bra filmer.
Dag 24 - En positiv, och en negativ sak med mig.
Dag 25 - Någon jag saknar.
Dag 26 - Min sommar.
Dag 27 - Min favorit tid på året.
Dag 28 - Smeknamn jag har, varför har jag dom.
Dag 29 - Något jag är stolt över att jag gjort dom senaste dagarna.
Dag 30 - En rolig historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0