Mysterishopper...

Mysteryshopper.

 Ett högst spännande jobb haha...
 Jag var inte alls nervös som mamma verkade tro då jag var uppe före nio. Men som ni alla vet följer jag Orhans vända på dygnesrytmen-program haha :P 

 Åkte iväg och började med telenor. Övade lite med Orhan och gick in till den ensamma mannen.
 Scenariot var: Jag har tre men det är värdelös täckning (sant då jag bor i skogen) Jag vill byta till telenor. Ha en telefon för att smsa, ringa och surfa. Jag brukar använda telefonen för 350 kr per månad. (Jag e då galen på att ringa!)
 Helt värdelöst.
 De kom frågor om sånt jag inte alls var beredd på. Om jag haft gratis sms förut. (inte vet jag nåt om tre?) Jag svarae att jag ringde mest!
"Du ringer för 69 öre per minut nu va!"
"(Eh???) just precis!!!"
 Gillar inte försäljare... De bara stresspratar och frågar om jag ska köpa. 
 Telefonen verkade dock bra. När jag gick ut från butiken med Orhan var jag övertygad om att det var en fantastisk telefon. Men jag skulle aldrig köpt från Mr. Stress!


 Andra uppdraget var Sibylla. Också helt värdelös. Jag som skulle få gratis mat. Jag skulle BARA beställa en hamburgare och säga ja till allt de erbjöd mig. Om jag ville uppgradera till ett helt meal eller ha extra bacon till osv. Hon frågade INGET!
 Jag som hoppats på en megaburgare fick sitta och torräta hamburgare utan dricka till. :(
(Stackars den personalen nu när jag skickat in mitt resultat!!!)
 Berättade att jag var mysterishopper då jag behövde ta lite bilder.
"Det går bra!" sa hon och log fånigt stort. Sedan stod de båda och följde mig med blickan medan de log. hahha nervösa typer....

 Sista uppdraget var den andra telenorbutiken. Den var värre. Om möjligt ännu mer stressad. Måste man vara så när man säljer? Mer information i ett andetag och gåpåig om att jag skulle köpa nu!!! NU!!!!
haha XD

 Hoppas jag får mer jobb av dem! :) Var en trevlig betald dag med Orhan! :D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0