smink och sånt!

 Vaknade väldigt trött innan klockan åtta av att Orhan släppte ut Tamar. Ändå ganska bra. Jag gillar att komma upp tidigt även om jag idag var fruktansvärt trött och inte alls ville upp!!!
 
 Fick världens gulligaste paket idag från mina älskade kusiner Cecilia och Amelia! :) (En mycket glad överaskning) Med bl.a. de örhängena på bilden ovan. Måste börja använda örhängen på allvar igen. Nu har jag ju hela 2 par som e snygga och som jag har båda kvar av!!!
 
 Orhan övergav mig rätt tidigt idag och dagen verkade släpa sig fram. Efter att jag pysslat med mamma och lagat middag åt familjen. (nån potatis, lök, tomat och kött-låda i ugn) la jag mig i sängen för att sova bort några timmar. Men det blev inget med det. (Och det är jag glad över av många anledningar!!!)
 Kom på den briljanta iden att prova sminket jag fått av Orhan på min födelsedag. Sminkade mig med lite lila nyanser och tog massa pajasfoton!

 Satte mig vid datorn och spelade tomb raider. Klarade Ä N T L I G E N det spöket som fick mig att ge upp i början av december! XD haha....
 Såg narnia med familjen! :) Mysigt....

 Och tack vare det så är jag fortfarnde trött och kommer troligen inte få problem att somna! ;) Glädje!

 


Kram och god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0