Sminkad igen...



Jag vill så gärna kunna!!! Önskar jag hade bra smink!!!


Orhans mardröm?

Åt en ganska god pizza! Blev så förtjust i min tomatsås att jag satte på för mycket. Typiskt mig... haha.. Men den var god. Även om det smakade mycket tomat! XD
Fick deg över och gjorde nå äppelbullar. Använde all min kreativitet. haha
Nu börjar det bli segt. Har sminkat mig. Hoppas att jag ska kunna ta mig till duschen utan att bli sedd av någon bandmeddlem hehe...
Kanske skulle spela lite tomb raider!


kram...


Kommentarer
Postat av: amelia

Ghaa vad hemskt xD Raka aldrig av dig håret Petra :p

2011-02-13 @ 22:08:19
Postat av: orhan

plese never cat your hair off:(

love you!

2011-02-15 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0