Trött och gammal!

 Orhan kom förbi i morse och somnade. Trots att jag tvingades upp i ottan då Orhan startat ett nytt "Vända-på-dygnsrytmen-program" för mig! Jag tvingade alltså gå upp en kvart tidigare än vanligt. Kvart i nio.. XD
 Tamar blir nog lycklig. Hon kan äta hur tidigt som helst. För hon somnar ju hur enkelt som helst om efter! 

 Vi gjorde inte mycket mer än att vila. Inte mig emot. Vi åt underbart goda tortellini med gräddsås. ;) Och såg film! :)
 Han somnade igen. Även jag. Trots att jag inte fick enligt Orhans program. Men det var tråkigt att bara sitta och vänta på att få väcka han. Jag var trött! Så jag kunde inte stoppa mina tunga ögonlock!
 

  Sminkade även min käre man. Försökte få honom o se gammal ut. Är ytterst lycklig över att ha en kille som kan gå med på att få dylika produkter i ansiktet haha...


Hur lyckat resultatet blev kan man diskutera! Men.. han är lika handsome ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0