Vardagsliv.....

 En dag... så lik många andra dagar.
 Mitt liv känns mer innehållslöst nu än under Lidköpingstiden. Ändå så känns det som jag gör mer nu. Är mer glad nu. Eller vad vet jag. Det händer ju massor.
 Men när jag bodde i Lidköping kunde jag skriva ett helt A-4 om hur jag köpt mjölk. Eller hur Tamar snott en gurkbit!
 Men nu!? Väl framför bloggen finns inget av intresse att skriva ner. Inget nytt. haha
 Eller så har jag helt enkelt mognat!

 Idag... Vaknade nio. Tamar med. Båda somnade om efter en kvart.
 Vi vaknade tio igen. Av att Orhan ringde en signal. Tamar gav mig en puss. Vi gick upp åt frukost med mer eller mindre panik efter mat.
 Snackade med syrran.
 Frös ihjäl.
 Vaknade till liv och gjorde en brasa.
 Spelade Tomb raider. Kände mig duktig! ;)
 Gjorde pasta.
 Somnade nästan. Hade tråkigt. Hoppades Orhan skulle överaska och dyka upp tidigt.
 Rengjorde Tamars sandlåda.
 Orhan kom. 10 minuter för sent. Jag stod ute och frös på busstation. Kramade honom och skratta.
 For på bön.
 Tamar gick ut flera gånger idag märkligt nog. Men den onda katten kanske inte gillar snö! ;) Mycket bra mycket bra!
 Drack te!
 Hamnade här.

 

 I morgon ska jag gå upp klockan sju. Det är unikt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0