En bra dag!

Har varit full fart med mamma idag.
Handling och blomplockning.
Vi gav oss ut och handlade mat och grönsaksplantor till växthuset. :) Sedan på vägen hem kunde vi inte motstå blommornas alla frestelser utan stannade och plockade blommor. Vilket var lite halvpinsamt.
Självklart kom ju en buss förbi och vi försökte stå där i buskaget och låtsas som om vi tappat något eller såg något intressant där nere i gräset.
Väl hemma fick vi ett sms från en vän. "Vad sökte du och Petra i gräset?"
Måste varit en lustig syn ändå. Vi som trodde vi kommit undan!
Sedan har jag planterat och gjort buketter. Skulle ta kort på dem men då dog batteriet och jag är trött. Så bilder får ni se i morgon. (om ni nu skulle råka vara intresserad av buketter!)
Hann pussa lite på Orhan idag också då han kom förbi en timme! XD
Nu sitter jag och väntar på att mitt te ska bli starkt och gott! :D Kanske skulle söka upp en film också! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 22:38:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0