En dag vid Unden!

 VARMT!
 Sommar är det på hög nivå och det är väl bra men tycker inte om att sova när det är varmt. Det går inte.
 Somnade dock ett tag idag. Minns inte när och minns inte när jag vaknade heller. Stod plötsligt i köket och undrade om mamma och pappa inte tyckte vi skulle äta middag eftersom köket var fullt med bullar. Men ingen mat, klockan sju på aftonen!!!
 Hittade tillslut lite kött och potatis i ugnen!

 Gick upp i ,för mig, ottan idag för att gå på gudstjänst. Trodde inte de skulle va nå folk alls. vem går till kyrkan klockan tio mitt i sommarn liksom. Men det kom folk från Hova till och med! haha :P
 Efteråt styrde familjen min kosan mot Unden tillsammans med min man och en väninna! :) 

 Det var varmt i vattnet, varmt i luften. Varmt! :) En skön och kul dag. Vi lekte allihopa.
 Väl hemma höll jag på att somna men hade lovat att ge mat till en grannkatt så cyklade iväg igen och blev glatt mött! Härligt det. Men hemma igen somnade jag alltså som sagt var!!!

 Har ätit säkert 8 bullar idag... för bullar bakar mamma bara var tredje år!
 Så nu är jag lite för mätt!!!
 I morgon ska jag försöka fixa mig ännu ett mysteryshopper-jobb för ett annat företag. haha... Man gör så gott man kan! Ska förutom det skjutsa in lite vänner till mariestad så de kan shoppa mat!!!

Så ingen sovmorgon i morgon heller.... 

kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag minns att jag o Sonja kallade mamma "mammabulla" men hon bakade aldrig bullar...

2011-08-02 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0