Ensam...

Har bränt mig på fingret. Lillfingret. Med limpistolen. Så fruktansvärt irriterande.
Har aldrig bränt mig så illa med den förut men idag gjorde det asont och när jag tog bort limmet följde huden med. Så det slutar aldrig svida. Har haft den i kallvatten. (Men otroligt trist och traska runt med fingret i en kopp)

Och har satt en gummisnodd runt fingret så fingret dog lite. Men så fort jag tar av det så gör det ont igen.
Idag har jag lagat mat och städat. Varit ensam hemma. Njutit. Sett film, spelat sims och lekt med blad och limpistol! ;) Har lyssnat på radio, spisat hög musik och sjungt!
Sånt man gör en vanlig fredag hemmavid!
Nu på kvällen börjar jag bli lite uttråkad. För nu har jag ju gjort allt man kan göra. Möjligtvis att jag inte bakat bröd. Men hur kul är det? Det är bara gott. Men tråkigt och kladdigt!
Känner mig lite småensam. Har inte umgåtts med någon idag. Kanske är vanligt men plötsligt märks det att mor och syster är ur huset. Pappa jobbade och sitter i studion. Även om vi pratade lite så.
Orhan har inte hälsat på. och han har varit rätt busy idag. Så inte ens där har jag fått nåt stort umgänge!
Ingen kyrka, ingen fotboll, inget besök...
Märkligt. Brukar jag inte vara ensam. Känns oerhört tomt!!!
KRAM
Bilderna: Köpte en vit ros. Den första blomman var rosa. Nästa vit?! Tycker det är oerhört spännande! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0