Filmmaraton och smörgåstårta!

Hade Harry Potter maraton igår och idag. Fruktansvärt långt. Vi var inte så ambitiösa. Satt inte uppe hela natten och plågade oss igenom inte. Utan började igår vid 2 tror jag. Jag hade gjort pizza och Orhan städat verandan. (ett av hans vanliga små ryck!) Sedan satte vi igång. Tog pauser för att promenera, gå på toa och fixa kaffe. Klockan 4 eller något gav vi upp och somnade. Då hade vi sett till och med femte filmen! Vi sov till klockan ett på eftermiddagen. haha illa. Förstår inte hur det gick till. Förutom att jag gick upp och gav Tamar frukost!

Vi fortsatte till början på den sjunde filmen då jag blev trött. Har sett den alldeles för nyligen. Så det tog slut där. Orhan fick skjuts hem och jag gjorde en smörgåstårta på rökt fisk som mor och far lämnat åt mig. Var ju tvungen att göra nåt åt den innan den blir gammal. Och jag ÄLSKAR smörgåstårta! haha :P Blir frukost i morgon med! ;)

I morgon blir ju också sista dagen för mig ensam här hemma. Lite sorgligt. Men det är ju inte mitt eget hem... så får ta den skiten. Så i morgon ska jag diska. haha Sådan är han min älskling!
(Bilderna är från helt fel tillfälle men de såg ganska rätt ut! haha.. hade inga bilder från nu!)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0