Petra i pysseltankar

Glömde ju att fota den tavla jag målade i lördags. Kanske var dumt. Men men... den får ni se efter denna lilla tripp mot norr! :) Då jag kan vara mer där igen.
Vill måla mer.
Eller rättare sagt jag längtar efter att pyssla. På alla sätt.
Sminka: Vill sminka någon annan. Göra frisyr. Fixa med ljus och ta bra bilder!!! :D Redigera och fixa! haha..
Göra blomsterarrangemang: Såg Lost in translation för någon vecka sen där de höll på med blomsterarrangemang lite. Ikebane (visst het de så?) Och då kände jag en sådan längtan. att få ta en oasisklump och skapa. Ha material i mängder. Massa oasis och blommor och göra stora arrangemang. Nu finns det ju blommor. Om jag skulle göra en installation någon stans?

Skriva:Jag längtar allvarligt talat efter att skriva. Vad som helst. Varför läser man inte svenska längre. Finns ju inte en enda anledning att skriva en historia om hur jag var med och i Waterloo när ingen läser det och ger mig betyg! XD haha... Jag kommer inte på. Men jag saknar det. Det är kul att skriva!
Längta går ju....
Så antingen ser jag till att få tummen ur och gör något eller så sitter jag här och suckar.
Gissar på det senare. För sån e jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0