Sista dagen av ensamhet...

Plötsligt var lugnet över... fullt med päron i huset! Otroligt...
"Du behöver inte säga att det är kul att vi är hemma. Du har haft det skönt va!" Var det första pappa sa när han kom hem. Mycket riktigt! haha :p

Kunde inte sova i natt. Somnade klockan fem!!! :O Och vaknade halv tio då Tamar blev tvärhungrig och sa till på skarpen. Bra det. ;) Åt frukost och såg film, bara för att somna om. haha...
Annars har jag städat idag. Ätit på tok för mycket mat och... traskat runt. Haft trist.
Det är märkligt. När det är mycket folk i huset får man plötsligt tråkigt. Kanske är det att friheten är borta. Jag kan inte sminka mig och springa runt i huset utan att skämmas. Eller att datorn konstant är upptagen. Kan också
vara att det inte längre känns kul att diska eller städa spontant. För det finns inget värre än att få tacksamma blickar från en mamma eller pappa! Inte medan man gör det. När jag är klar går det bra! haha XD
Jaja... Kanske skulle man vara kreativ med blommor igen nu! ;)
kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har också märkt att det är något som tar emot när päronen är hemma, lusten att städa eller diska är helt som bortblåst. men när jag är själv hemma gör man det istället nästan med glädje. jag längtar också efter att flytta hemifrån..

2011-07-30 @ 00:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0