Stanna hemma?

Men... Livet är krångligt när man har katt! Hittar ingen som kan vara kattvakt hela perioden. Slutar väl med att jag får stanna hemma!!! Men sånt får man ta när man har katt! ;)
Varför finns det inga rastlösa tonåringar här om kring som läääängtar efter att få flytta in i ett annat hus och ge en katt mat tre gånger per dag och resten av tiden bara njuta av FF och bjuda in alla kamrater till ett stort oversleep! (utan min familjs vetskap så klart) Sånt man kan göra när man får bo i någons hus.
Eller ett litet barn som längtar efter att få ta hand om ett djur. Gå hit varje dag och klappa katten lite och se till att den mår bra! Som inte får ha djur hemma men önskar såååå.
Älskar min Tamar även om hon kräver hårda saker av mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0