Teknik....

Sitter och försöker lista ut hur man för över en film från dvd till datorn. Och det stör mig. För jag kommer inte på något snabbt och smidigt sätt. Bara... det långa... haha... :P Det känns som om jag borde veta! Det känns som om jag gjort det!!!
Risken är ju att om jag väntar tills päronen kommer hem och ber om hjälp så får jag inte se datorn igen förrän klockan halv ett. Och då lär jag ha lagt mig. I alla fall var jag så pass trött igår!
Det blir det långa sättet... Just typiskt att man ska vara så oteknisk...
Har varit en underbart varm dag idag. Satte citron i håret och gick ut i solen. Stod ut i 10 minuter innan jag gick in igen. Men jag har gått ut och in så lite resultat borde det ha blivit... eller?
Har varit en allmänt trist dag idag. Såna som det inte behövs så många av...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0