Unden

Idag for jag och orhan till Unden. Oj så varmt. Vattnet var till och med lite grönfärgat av alger. och det händer inte varje år i Unden inte. Minns bara en gång kanske... Under mitt liv i västergötland! :P
Badade, åt och badade igen. Det var stora vågor och vi kunde aldrig sluta tramsa runt. Eftersom det var mulet när vi kom dit så var vi ensamma också. Fantastiskt. Men solen kom fram efter att vi ätit och vi badade i timmar!!!
Var en skön dag. Jag är mör i kroppen nu kan jag ju säga! haha :P Hoppas jag kommer somna gott.
I morgon ska jag träffa Pia men är inte säker på tid så är nog bäst att gå upp en ganska vettig tid på morgonen. Haha bra det. Känns inte bra att vända på dygnet för mycket. Men det går fram och tillbaka. Har ju som ingen vettig anledning att gå upp på morgonen!
Ska i alla fall bli kul att träffa henne! :)

Efter att ha varit arbetslös i mer än ett år. Njutit av det... inte känn någon smärta av att vara arbetslös förutom pressen och stressen över att alla andra får och att alla ser ner på den som inget har. Man är ju lat på något sätt.
Men nu. NU känner jag att jag vill ha. Men får inte tummen ur. Men jag ska söka. Jag ska söka hela Sverige upp och ner!!! Så hemskt är det ju inte att flytta till en ny kommun! Har ju Tamar med mig! ;) Och folk kan väl hälsa på.
Jag vill flytta hemifrån. Växa upp!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0