Bildbomb!

 Det är mörkt och syrsorna spelar högt. Det betyder att jag är tillbaka i södra Sverige... XD
 Det var en bra resa och som vanligt känns det frutkansvärt skönt att komma tillbaka. Egen säng, eget rum, lite egentid. Min frukost, mina tider, jag bestämmer. (Låter fruktansvärt själviskt men det är väl just det man får offra i andras hem och vård)
 Men redan nu känns det tomt. Saknar mina släktingar. Ångrar att jag inte fiskade mer. Önskar att jag gjorde något mer kul med mina kusiner! Saknar att mysa i någon annans soffa framför en film i gott sällskap!
 Vad har jag gjort idag liksom?

 Men har i alla fall fått lite ny jobb-sökar-lust. Så! Man blir så fruktansvärt ARG av att alla bara går runt och får jobb. Jag är så fruktansvärt LAT. Så fruktansvärt IRRITERAD på mig själv och så VÅLDSAMT UTLED på att vara en sån FEGIS!
 
Det ska bli ändring på allt. Jag ska ha jobb. Bli gift med Orhan och flytta till Orrböle!!!

 Nu ska ni få en lång fotobomb från resan. Allt ni inte bett om att se! ;)


Jag, Orhan, Amelia, Cecilia och Linus for ner till Busjön och badade! ;) Spontant och mycket trevligt!


Ställde upp folket för en fantastiskt gruppbild. Tyvärr var grabbarna otroligt tröga och helt i det blå. Men efter ett ANTAL bilder så fick jag till det. Tyvärr är killarnas boll ur bild. Men Ciccis hopp lyfter bilden! haha


Kan man verkligen dyka här? Frågade jag flera gånger. Ja då! Men den stora varningsskylten där det stod. "FÖRBJUDET ATT DYKA!" liksom gav mig ett annat budskap. Jag hoppade till slut i alla fall i. Gjorde en bomb och hamnade rätt på en vass sten. VADÅ 1 meter djupt! Stackars min fot. Och jag är otroligt glad över att jag inte dök. Men var otroligt nervös på de andra som gjorde det ändå!

 
Snygga människor... ;)





Fick till en av mina vackraste miner och kameran (som ju är min bästa vän) såg mig göra till mig och fokuserade direkt på mig!!! XD


Grillning i Tannbäck med "typ" hela tjocka släkten!










Straffar! ;)








Min vackraste, bästa, underbaraste kusiner!


En liten visit i Vilhelmina för att se på naturen (dessvärre var det superdimma och regn så några fjäll såg vi inte! haha) och för att umgås. Klippte håret på Amelia och slappade nåt våldsamt!


Hemresa.. Jag körde från Villhelmina till Sundsvall. Sen sov jag hela vägen hem. Jag älskar att köra natt. Så fantastiskt bra att jag för en gångs skulle fick som jag ville! Resan gick ubersnabbt!
Vaknade bara upp några gånger. För att byta ställning och för att jag fick klassiskt "Petra-hör-inte-ihop-med-sina-tår-fötter-ben-ge-mig-en-såg-och-ta-av-dem".

Väl hemma runt klockan fem på morgonen vaknade jag ju så klart till liv. Över att träffa Tamar, se trädgården, se posten osv.



Vem kan sova när min lilja ser ut så här? XD haha



Sötaste katten!


Aaah.. det är skönt att vara hemma. Men jag hoppas ändå jag snart är uppe igen! :)

kram


Kommentarer
Postat av: Amelia

Det hoppas jag oxå! Puss

2011-07-21 @ 01:58:00
Postat av: Orhan

Det var en underbar semeste, (varmt), vacker plats och underbara människor;) men kanske du kan komma hit Amelia, take the gang whit you of course:)

2011-07-22 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0