Dag 15 - En nytagen bild och en som är 1-2år gammal, jämför.


En bild för nå veckor sen.. den andra från januaty 2009 tror jag. Tja. skillnaden är stor. Röd-blond. Sidbena-lugg. Annars samma tjej! haha. Tror jag var lite mer sknny för två år sen. men de syns då verkligt inte på denna bild haha XD

För nå veckor sen- sommaren 2009!
Röd-blond. sidbena-sidlugg. Kort hår-långt hår!
Samma näsa.. samma ögonbry! hahah XD

För nån vecka sen-mars/april 2010!
Mera likheter här. När man ser till frisyren! haha Men jag hade längre hår till höger... :/

Kul med förändringar. Olika frisyrer och färger. Även om jag jämt haft långr hår och det bara är uppsättningar och luggen som varierar. Men jag gillar att ha långt hår. Man har mer möjligheter att pyssla med håret då. Om det bara ville växa ut igen! Jag saknar mitt ganska långa hår. :(


Kommentarer
Postat av: orhan

love, you are perfect!

2011-03-05 @ 01:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0