Dag 16 - En bild av en plats jag saknar.

Vilken fråga. Men jag tror mitt svar blir norrut. Ganska stort svar. Norra sverige men... Jag vet egentligen inte varför. Om det är naturen. (den är vackrare där!) Om det är vad som händer när jag är där uppe. Om det är för att de snackar vackrare där. ;) Eller för att jag kommer från Lycksele. (löjligt o ta det som argument då jag flyttade därifrån som fyraåring och bott 14 år här i Slätte!)

Det finns nog ingen riktigt smart anledning. Men... jag längtar upp! Saknar kanske är att ta i. För jag vet att jag varje sommar hamnar där uppe! haha








Lite bilder från vistelsen där sommaren -10 -09 och -08! :)


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, jag skulle ha valt samma bilder. Jag blir varm när jag ser dem!!!!

2011-03-12 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0