Dag 17 - Mina känslor.

 Blir bara värre och värre. Vadå känslor? Störtsa ämnet att dra upp. Mina känslor inför vad?
 För Orhan, för mamma, för äpplen, för potatismos, för sorgliga filmer, för vacker musik, för sista tiden, för skogen, för kylan?

 Jag kan ju säga rakt ut att jag är en känslig typ. Säg att jag har fula byxor och jag gråter. (typ) Men samtidigt har jag lika svårt att visa känslor. I alla fall glädje. Som till exempel när jag tog körkort. När jag träffar Orhan efter en lång frånvaro. Eller fick nåt fint av någon! Jag ser lika glad ut som om någon kastat en kotte i huvudet på mig.
 Just nu känner jag lite smärta i min mage. Jag har en vag gissning på vad det kan vara. Som vanligt!
 Jag märkte här om dagen hur jobbigt det känns när någon man älskar jättemycket lider.
 Jag kände en stor njutning nu när jag åt mitt nybakta bröd till kvällsmat! ;)
 Jag äter inte socker just nu med orhan för en månad och kände idag hur starka känslor jag har för socker. Jag saknar det så!
 Mina känslor för potatismos är starka. Man får inte misshandla en potatis på det sättet! (För er som undrar!)
 Jag har en känsla av att Jesus kommer tillbaka väldigt snart!
 Jag känner inte för att lägga mig än.
 Min känslor för att vara arbetslös är blandade!
 Jag har vårkänslor!

 Jag känner en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0