Dag 19 - min favorit låt.

 Favoritlåtar kommer ju och går. I alla fall är det inte den där nya töntlåten med Erik Sade som tydligen ligger etta på topplistan. Jag skäms ju när jag hör det. Starten... hur många gånger får man säga Impossible egentligen och hur dåligt uttal får man ha på engelska!!!???

 Men favoritlåt var det. Hm... för 3 år sen lyssnade jag bara på Petra. För två år sen bara Christina Aguilera. För ett år sen var det Erik Hassle. Efter det var det massor av Lady Gaga! I sommras var det Black Eyed Peas. För några månader sen var det Amanda Jenssen. Nu är det... Christina Aguilera igen...

 Favoritlåt. Omöjligt. Hur jag än tänker får jag inte fram något. Så jag tar två av de låtar jag ständigt sjunger på just nu när jag står ensam i studion och vrålar! ;) Amanda Jenssen-Charlie och Christina Aguilera-You lost me. Inga nya låtar men... ;)



Mycket skön! ;)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0