Dag 20 - En bild jag älskar.

Denna bild... ser lite märklig ut bara. Påminner mig om sommaren. Världens snyggaste man på bilden. (även om vi inte var tillsammans här) Bada är kul! Blå himmel och grön skog. Ja denna bild är... skön! ;)
EN bild bara???
Well.. jag gillar många bilder. Av olika anledningar. Kanske de ser coola ut. Kanske jag skrattar ihjäl mig när jag ser den. Kanske är det någon jag tycker om på bilden, någon jag saknar. Många bilder har bra minnen. Så hur i hela friden. Men älska en bild!
Jag fuskar och lägger till några små söta, fula, roliga, varma, vackra bilder! ;)
Bilder från sommaren och hösten/vintern 2010! :)
Detta får någ stå för den mest tajmade bilden! ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0