Dag 30 - En rolig historia.

 Sista saken på listan. Och... jag är helt utan fantasi.
 Men eftersom Orhan varit den som tagit upp listan mest. Varför lämna det liksom?

 Kanske rolig, kanske pinsam, kanske hemsk.... Jag skrattade i alla fall då och slutade inte mobba Orhan på ett tag.
 
 I början av tiden jag och Orhan var ihop träffades vi mest i hemlighet. På nätterna vid en sjö. (mysigt) Vi småpratade, åt något gott, promenerade... Ja och en dag hade jag tagit med liggunderlag så vi låg och tittade på stjärnorna. Och frös för det började bli kallt då!!!
 Vi var nog ute hela natten just vid detta tillfälle. Det började dagas och bilar passerade som skulle till jobben.
 Så det var nog runt klockan sex.

 Ja, jag och Orhan pussades lite där som man kan råka göra när man är nyförälskad. (När man måste pussas mellan vartannat ord man säger till varandra.) Där på liggunderlagen. Jag låg lite i underläge kan man också säga.
 Plötsligt stannar en volvo. Tvärstannade och backade tillbaka för att se oss. Mannen i bilen vevade ner rutan och tittar på oss.
"Vad vill han?" frågade jag Orhan och tyckte det var pinsamt men Orhan brydde sig inte om såna struntsaker. Låt gubben glo han åker snart! Så jag försökte också tänka så.
 Men mannen gav sig inte utan började backa in där vi var.
"Inte ska väl någon på picknick nu? Är det någon form av vaktmästare!?"
"Äsch. Han kanske bara ska kolla nåt!"
"Han kollar ju på oss!"
 Orhan och jag vred våra huvuden för att kolla på bilen och mannen kollade lika mycket tillbaka. Plötsligt kom han ur bilen.
"HUR ÄR DET?"
"Det är bra!"
svarade Orhan och jag nickade.
"Så Det är inte någon våldtäkt som sker här!?"
Då fick jag också lite luft i lungorna.
"Ah Nej! haha Det är det inte!"
"Aha ok, nej jag bara undra..."
"Ja...haha... Tack!"
(Vet inte om tack var ett bra ord men hade det varit en våldtäkt hade jag väl varit glad av den mannen!)
 Han vinkade, hoppade in i bilen och åkte vidare. XD

 Efter att ha förklarat vad mannen trodde Orhan höll på med så mådde Orhan dåligt resten av den dagen och skämdes.
"Jag har aldrig varit med om att någon trott jag våldtagit någon! Jag skulle aldrig!!!"
"Men du är en ambitiös våldtäktsman som fixat liggudnerlag och choklad innan han puttat omkull en flicka här!"
Jag skrattade gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0