Dekorerat hår!

Sitter och kollar på blomsterarrangemang nu igen. Men kom bort från begravningsbidnerierna och hamnade på hårdekorationer. Åååh. Jag vill se sådär galen ut på mitt bröllop. Vore fruktansvärt kul. Och brudbuketten. Minrudbukett ska vara galen. Knappt vacker. Bara speciell! haha
Men känns som jag hört att man inte ska göra sin egen bukett. Men fråga är vars jag ska hitta en lika galen florist som jag skulle kunna lita på! haha :P Kanske skulle anställa en skradiljon med florister som får löpa amok på alltihopa haha XD
Massa hår och massa blommor. Så vill jag se ut. Undra vad Orhan tycker om det? Undra om jag kan få på honom massa blommor med?
De här arrangemangen är gjorda av Jouni Seppänen. Som tydligen är världsmästare läste jag någon stans.
http://www.jouniseppanen.com/eng/welcome/
Jag vet att det kanske är lite tidigt att drömma om bröllop men... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0