Fotboll!!!

Idag spelade jag fotboll! haha Eller det kanske är ytterst överdrivet sagt.
Orhan och jag skuttade runt lite i trädgården och sparkade boll på små bandymål! :)
Saknar att idrotta. Särskilt bandy. Måste verkligen få ihop ett gäng att spela med! För jag vill!!!
Orhan yttrade att han var förvånad över hur svårspelad jag var. Inte att jag var duktig. Utan att jag sprang lite så han blev lite trött. Han fick kämpa lite haha...
Men vad gör man... inte är jag någon sådan som låter den andra personen vinna hur som helst. Inte utan match. Så även om jag suger så springer jag!!!
I morgon bär det av till florister igen! :) En tur med bilen i Töreboda kommun. Underbart! ;) Älskar planerade dagar! Kanske skulle man passa på att fråga om sommarjobb! :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0