Fotboll!

Idag var det vår.. och det firade jag och Orhan med att äta frukost ute. Vi gjorde oss varsin toast, tog med juice och vatten, varsin chokladbit (trots vårat sockeruppehåll hehe) och ner till isen med fil och sittunderlag. Mysigt.
*ven lunchen intogs ute, dock på trappen. Pasta.. (som alltid!!!)
Kvällen efter bönen avslutades med fotboll. Orhans lag är ju Inter och det var en mycket viktig match ikväll. Jag har aldrig sett fotboll med han innan. Inte heller sett fotboll med någon riktigt fotbollstokig. Haha...
Stor nervositet över att internet var så dåligt och irritation över att det gick dåligt. Blev nervös på det men sket nästan i brallan när Inter gjorde mål. Orhan slängde upp armarna och hytte med nävarna i luften. Bröstkorgen (som jag lutade mig mot blev stenhård och han skrek (tyst då päronen mina sover) "yes yes yes!" Jag erkänner.. jag blev rädd för denna ilskna lycka! haha...
Men när Inter gjorde det sista avgjörande målet. I de sista minuterna. Då drogs även jag in i  firandet. Hårdare och våldsammare kyssar minns jag inte. haha...
Nu sitter Orhan efter matchen och läser om matchen och söker videor på målen medan jag skriver blogg. Haha.. jag älskar min fotbollstokige man och är glad, för hans skull, att Inter spelade lika med Bayern och kanske hålle sig kvar i Champions Lauge. (haha känner mig smart när jag skriver sånt, samtidigt som jag är otroligt rädd att jag missförstått! XD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0