Fullt hus!

Huset fullt idag... eller lite besök då de ska hållas kurs här tror jag! Om webbsidor. För kyrkan våran har fått en och några måste lära sig ta hand om den! haha...
Vi ska hur som helst äta tacopaj. Härligt härligt...
Jag väntar mest på Orhan som ska dyka upp på cykel senare idag. Jag vet inte om jag gillar det. Samtidigt som jag väldigt gärna vill ha hit han. Går inte att överleva mer än 2 dagar utan han!!!
Det blåser ute. Jag tror inte det är speciellt varmt ute heller även om solen skiner. Så han lär ju komma hit kall och irriterad över att ha trampat 5 meter kommit 1 meter.
Själv sitter jag och skrattar åt denna bild, som Orhan lagt upp på bilddagboken, när jag egentligen borde vara i köket och fixa middagen. Huset blir mer och mer fullt och jag antar att mamma inte vill stå där själv. Pappa pratar med folket!
Orhan har lagt ut bilder... så där kan ni ju glo om ni vill se våra spektakel från en annan vinkel!
http://bilddagboken.se/#/p/main.html?diaryname=fc-orh-inter
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0